piątek, 30 września 2016

Płytka do zdobień- paatal.com

Witajcie kochane, odrabianie strat na blogu coś kiepsko mi ostatnio wychodzi ale mam nadzieję że teraz to się zmieni i będę częściej dodawała posty.


W dzisiejszym poście postaram się krótko opisać moją płytkę do stępelków, którą zamówiłam już dość dawno temu ze strony paatal.com i dałam za nią niecałe 12 złotych. Płytka do mnie gdy przyszła to była zapakowana w niebieską folię, którą się zdziera żeby płytka się nie zadrapała. Ale moim zdaniem producent mógł bardziej się postarać z zapakowaniem tych płytek bo po oderwaniu folii której drugi raz po zdjęciu nie da się przyleić no i płytki nie mam jak przechowywać bo ciągle gdzieś ryski powstają i ostatnio wpadłam na pomysł że będę je trzymała w starej książce żeby bardziej się nie porysała


Zazwyczaj do zrobienia manicure z użyciem płytki używam oczywiście że płytki do zdobień za pomocą stępelka,którego widzicie na zdjęciu, ten akurat jest dwustronny i świetnie nadaje się do odbijania dużych jak i mniejszych wzorów.
Następnie używam lakieru do paznokci, kolor wybieram obojętne który, maluję nim paznokcie, potem używam następnego lakieru żeby odbić stępelek z płytki w tym wypadku jest to kolor czarny a na samym końcu maluję wszystkie paznokcie bezbarwnym lakierem żeby utrwalić efekt.


A oto lakiery które wykorzystałam do zrobienia manicure, którego zdjęcie macie powyżej.


Golden Rose WOW Nail Colour o numerze 34
Golden Rose WOW Nail Colour z numerem 89
Golden Rose Nail Colour( kolor bezbarwny) CLEAR

Pod spodem macie jeszcze kilka zdjęć zdobień z użyciem płytki: 












A wy też używacie płytek do zdobienia paznokci? 

4 komentarze :

  1. Ja zawsze chciałam wypróbować te płytki bo to świetny sposób na zdobienie paznokci dla takiego beztalencia jak ja, ale jakoś swojego zestawu jeszcze nie kupiłam. Może tej jesieni się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają te stempelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te płytki są świetne <3 Uwielbiam je!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.