poniedziałek, 30 listopada 2015

WOW Nail Color

Hejka:)

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam mój ulubiony lakier GR.
Lakier w mojej ocenie idealny:)
Z serii lakierów Golden Rose WOW Nail Color najbardziej spodobał mi się odcień nr. 34

 Lakier ma piękny kolor, cudownie kryje, szybko wysycha a przede wszystkim długo utrzymuje się na paznokciach, nie odpryskuje a do tego nie jest drogi(ja dałam za niego 4,90)











Ta seria jest jedną z lepszych, szeroki pędzelek którym precyzyjnie maluje się paznokcie, dobra konsystencja- nie rozpływa się na boki i przede wszystkim trwałość:)
U mnie lakier trzymał się pięć dni bo zaczęłam go zdrapywać z nudów


Napewno skuszę się na jeszcze jakiś lakier z tej serii bo kolory są cudowne:)

Miłego wieczoru:)

6 komentarzy :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.