poniedziałek, 19 grudnia 2016

Niekosmetycznie- czyli zakupy z H&M

Hejka kochane:) jak tam poniedziałek wam mija, bo u mnie strasznie. A tymczasem przychodzę do Was z moimi niekosmetycznymi nowościami. Muszę dodać, że wszystkie są z H&M. Zapraszam do oglądania.


Koszyczek na kosmetyki i inne rzeczy 
Butelka w serduszka
Ananas
Pojemniczek  na biżuterię


Pojemniczek na biżuterię


Przecudny ananas a w środku świeczka


Skarpety


Naszyjniki:))


Dwa paski, które nie wiem jak się nosi


Skórzane rękawice


Czarne koronkowe rajstopy


Szalik 


Kurteczka zimowa z futerkiem w środku, idealna na tą pogodę
  

Kurteczka wiosenno - jesienna


Dwie bluzy


 Kapelusz


Trzy bluzeczki na długi rękaw


Bransoletka


Dwa pierścionki


Zestaw kolczyków


Okulary przeciwsłoneczne 


23 komentarze :

  1. Ciekawe zakupy :) Ja dziś byłam w H&M i wyszłam z rajstopami w kropki za dychę :D Spodobały mi się naszyjniki, które pokazałaś wyżej i chyba jutro podejdę znów do sklepu, żeby przyjrzeć im się z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! Biżuteria jest cudowna! <3 Bardzo podobają się nam kolczyki ;* A te podwójne pierścionki - pierwsza klasa! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionki fajne :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też byłam tam i widziałam te rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A ta bluza z zielonym to jaka? Chętnie bym zobaczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas pewnie dodam jakieś stylizacje to zobaczysz;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Fajne zakupy. Uwielbiam fikuśne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są naszyjniki i kolczyki, jeju kurtka tez, wszystko jest piękne!
    pozdrawiam i obserwuje,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurtka. Extra zakupy. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że shopping udany! ;) Oj, rajtki w koronkę przydałyby mi się! I skarpetki, bo chociaż mam ich tak dużo, to ciągle mi ich brakuje..
    Spokojnej nocy, www.morebeautifullife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy! Biżuteria mega. Pojemniczek też <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy! Najbardziej spodobała mi się kurteczka! Też mam podobną w takim odcieniu 😘 Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. ten Ananas jest super! ogólnie świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Naszyjniki bardzo mi się spodobały :)
    Osobiście nie przepadam za tym sklepem, moim zdaniem ceny są tam wygórowane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Spore zakupy :) Wszystko bardzo mi się podoba, super są te skarpetki, naszyjniki i ananas <3 Boski post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszalałaś ;) Zestaw kolczyków śliczny ;) Gdybym nie miała szkatułki pełnej takich wkrętów to może bym się zainteresowała :D Skarpetki są urocze i w moich ulubionych kolorach ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego kupiłaś .Ja z H&M nie nam nic ale nie dawno otworzyli ten sklep w mojej okolicy także może to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.