niedziela, 25 września 2016

BEBAUTY ODŻYWKA DO WŁÓW

Witajcie kochane, już dość długo się zbierałam na napisanie jakiegoś posta ale ciągle brakowało mi jakoś czasu no i dzisiaj w końcu udało mi się znaleźć dla was chwilkę i  napisać coś dla Was:). 


Odżywkę kupiłam jakoś niedawno w Biedronce za około 3zł, na początku myślałam że jak za taką cenę to odżywka będzie się kiepsko sprawdzała a tu mnie bardzo miło zaskoczyła bo jak na odżywkę to bardzo długo włosy po niej wyglądają świeżo i nie robią się przez długi czas przetłuszczone.




Od Producenta;

Odżywka regenerująca BeBeauty GŁADKOŚĆ I BLASK została opracowana przez specjalistów w celu zapewnienia wzmocnienia wszystkich rodzajów włosów. Regularne stosownie w połączeniu z szamponem BeBeauty GŁADKOŚĆ I BLASK zapewniać witalność i puszystość włosów oraz ułatwia rozczesywanie. Zawarty w formule ekstrakt z pereł wzmacnia włos i wygładza go. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom włosy stają się puszyste i pełne połysku, jednocześnie zachowując lekkość.


Moja opinia;

Odżywka ma dość rzadką konsystencję jak na odżywkę, jest koloru białego. Bardzo łatwo wydobywa się ją z opakowania i świetnie rozprowadza się na włosach przy czym szybko się ją spłukuje. Włosy po tej odżywce są pełne blasku i bardzo długo zachowują swoją świeżość. Moja ocena  to 5/5.

7 komentarzy :

  1. zachęciłas mnie bo nigdy nie korzystałam z niej a bardzo lubie rzeczy od nich, nawet ze wzgledu na cenę i dostępność :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby ok z tą świeżością i blaskiem, ale z drugiej strony troszkę mało konkretnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta odżywka, ale trochę boję się ją kupić bo nie wiem jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. z tej firmy znam tylko zmywacz do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. No cena świetna ;) Jakoś się na nią nigdy nie natknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z BeBeauty korzystałam tylko z kosmetyków do demakijażu, ale chętnie sięgnę po tą odżywkę. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.