sobota, 5 listopada 2016

Październikowe nowości

Cześć dziewczyny, ostatnio trochę mi się nazbierało nowości i postanowiłam dodać je w dzisiejszym poście. Zapraszam do oglądania.


Na stoisku GR kupiłam trzy lakiery do paznokci, dwa za 4,20zł a jeden za 4,60zł bodajże 


W Pepco kupiłam przeuroczą poduszkę za 19,99zł 


A teraz biedronkowe zakupy; 
Krem do rąk Garnier
Szamponetka Marion
Peeling myjący BeBeauty 
Chusteczki do demakijażu BeBeauty 
Dwa szampony Schauma


Perfum Gucci dostałam na urodziny 


W lidlu kupiłam moje ulubione podgrzewacze o zapachu wanilii, tylko nie pamiętam ile za nie dałam 


W Naturze kupiłam lakier do paznokci essence za ok 7zł 


Zamówienie z nurbesten.de- moja pierwsza współpraca


Za zebrane punkty w biedronce, wybrałam sobie truskawkę Tosie


W House kupiłam sobie sukienke za 99zł


Bluza z kapturem Berska 79zł



Bluzkę dostałam na urodziny od mamy

11 komentarzy :

  1. Super nowości :) zapach podgrzewaczy jest mi znajomy :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie sprawdzają się lakiery GR. Mam kilka z różnych serii i odpryskują po kilku godzinach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z Golden Rose, świetne kolorki! ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie testowałam lakierów z Golden Rose , chociaż wiele osób je poleca . Może kiedyś uda mi się zakupić kilka takich lakierów :)

    Zapraszam do mnie i co myślisz o wspólnej obserwacji ?Daj znać u mnie na blogu :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie podusia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czyżby nowa marka podgrzewaczy w Lidlu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z lakierów i takich perfum bym się ucieszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbierałam długo na truskawkę te naklejki... A teraz gdy od 2 tyg mam komplet to nie moge jej nigdzie dorwać bo wszędzie ją wykupili -.- Jestem wściekła.

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.