piątek, 22 grudnia 2017

Zimiwy manicure hybrydowy

Cześć dziewczyny. Dzisiaj przygotowałam post o zimowym zdobieniu paznokci. 




Na początku pomalowalam paznokcie bazą i lakierem z semilaca. Następnie zrobiłam naklejki (wykorzystałam do tego stępelki BP), które po odbiciu pokolorowałam zwykłymi lakierami a następnie przykleiłam na paznokcie. Na koncu nałożyłam top semilac, utwardziłam w lampie i gotowe.


Do zdobienia użyłam:
+ Semilac Base
+ Semilac Top
+ Semilac 001 strong white
+ zwykłe lakiery Golden Rose


3 komentarze :

  1. Uroczy jest ten bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prezentują się te paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.