piątek, 6 maja 2016

CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI -49% NA LAKIERY I KOSMETYKI DO UST sam

Witajcie.
Jak już zapewne wiecie to dwa dni temu ruszyła ostatnia tura promocji -49% na lakiery i kosmetyki do ust, mi jeszcze nie udało się nic kupić ponieważ nie miałam czasu na zakupy, ale jutro wybieram się na łowy i mam nadzieję że uda mi się upolować coś ciekawego.



MISS SPORTY NAIL EXPERT 5in1
Świetna odżywka do paznokci, jedna z moich ulubionych, dzięki niej moje pazurki szybciej rosną i są o wiele zdrowsze.


WIBO  WOW GLAMOUR SAND 
Lakier sam w sobie jest fajny, świetnie komponuje się z innymi lakierami.

Lovely MIRROR NAILS 
Lakier do paznokci tworzący efekt lustrzanej powierzchni, z początku myślałam że lakier będzie okropnie wyglądał na paznokciach ale bardzo miło mnie zaskoczył, na moich pazurkach wygląda rewelacyjnie.


Lovely DARK SHINE
Lakier ma delikatny kolorek, świetnie pasuje jako top pod ciemny lakier.


Lovely PERFECT line
Konturówka ma bardzo ładny kolorek, świetnie prezentuje się na ustach, u mnie dość długo nie wytrzymuje bo ja zapominam że ją mam i jak coś jem to schodzi.

MAXFACTOR GLOSSFINITY
Świetny lakier, ja posiadam odcień numer 63, lakier jest długotrwały u mnie wytrzymuje ponad tydzień bez żadnych uszkodzeń.


Lovely GLOSS THE GEL
Lakier do paznokci imitujący efekt żelowych paznokci, nie wiem jak u was ale u mnie efekt ten wyszedł, ale ostatnio kupiłam inny odcień i był okropny, bardzo rzadki i nawet po trzech warstwach nie uzyskałam żadnego efektu.

Lovely EXTRA LASTING
Matowa pomadka do ust, ma piękny kolor, który bardzo mi się podoba, jest długotrwała i nie wymaga zbyt wielu poprawek.

A tutaj jest kilka propozycji, które ja mam zamiar sobie kupić:)




5 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem tej odżywki Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj w lakierach na wyprzedaży to ja modę szaleć :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory lakierów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi lakier od wibo piaskowy ma cudną teksturę, świetnie wygląda na pazurkach :)
    http://kayleenbeauty.blogspot.com/2016/05/haul-aneestylepl-mini-recenzje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra Lasting jest najlepsza <3 :)
    Obserwuję :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.