poniedziałek, 16 maja 2016

Pomysły na prezent dla Mamy z okazji Dnia Matki

Witajcie kochane.
Jak już wiecie 26 Maja zbliża się wielkimi krokami i trzeba szybko rozglądać się za prezentami dla Mamy, za trud w wychowaniu nas na porządnych ludzi jakimi jesteśmy z tej okazji postanowiłam pokazać wam kilka pomysłów na drobny upominek dla Mamy.



Kwiaty, chyba każda kobieta je uwielbia dostawać kwiaty, a moja Mama zawsze się cieszy jak jej daje je z okazji Jej święta,


Świece, nie tylko cieszą swoim wyglądem ale większość z nich zadowala nas swoim zapachem, nie wiem jak wasze mamy ale moja Mama to ma fioła na punkcie świeczek, po prostu je uwielbia kupować i bardzo często je zapala w swojej sypialni.


Jeśli któraś z was stwierdzi że ma więcej oszczędności i chce sprawić mamie wyjątkowy prezent, ja postanowiłam że jako przykład dam wam zdjęcie perfum, ale mogą być również kremy przeciwzmarszczkowe, zestawy kosmetyków do pielęgnacji ciała, drobna biżuteria, itp[...]



A na końcu mamy coś na osłodzenie życia Naszym Mamom, czyli słodki upominek, który nie obciąży zbytnio naszej kieszeni ale każda Mama na pewno będzie zadowolona.


A jeśli nie macie kasy to możecie zrobić prezent dla Mamy własnoręcznie, np upiec ciasto, albo jakieś ciasteczka, ja sama w zeszłym roku zrobiłam mamie tort i kupiłam bukiet tulipanów bo nie miałam zbytnio kasy a moja mama była bardzo zadowolona, możecie również przygotować swojej mamie kąpiel, lub po prostu złożyć Mamie życzenia bo po prostu liczą się nasze chęci i pamięć o ważnym święcie dla Mam.

A wy macie już jakieś pomysły na prezent na Dzień Matki?

3 komentarze :

  1. Ja swojej kupie coś z kosmetyków :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły;p Mam właśnie zamiar kupić świeczki.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Te prezenty są świetne, w zależności co lubi każda mama.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.