środa, 1 czerwca 2016

Golden Rose matte Nail Lacquer

Witajcie kochane:) 
Dawno mnie tutaj nie było ale dzisiaj znalazłam chwilkę czasu wolnego i postanowiłam że wpadnę tutaj na chwilę i dodam coś nowego... W ostatnim czasie udało mi się w końcu upolować mój wymarzony lakier matowy z firmy Golden Rose, którą już pewnie każda z was zna. Ogólnie chciałam kupić sobie kolor czarny i biały bo by się świetnie razem komponowały ale pani ze stoiska GR stwierdziła że takich na razie nie ma na stanie ale zapewniła mnie że niedługo powinny znów być.


Za lakier dałam niespełna 8 zł, znajduje się on dość dużej buteleczce o pojemności 11,5 ml. Posiada szeroki i wygodny w użyciu pędzelek, jest trochę rzadki co mnie bardzo zdziwiło że po dwóch warstwach zapewnia piękny i długotrwały manicure.





Ja posiadam odcień 01, który bardzo ładnie wygląda na moich pazurkach, no i co najważniejsze jak producent zapewnia lakier bardzo szybko schnie co mnie mego zdziwiło bo jeszcze żaden z moich lakierów GR tak szybko nie wysychał.


Na tym zdjęciu jest jedna warstwa lakieru i nawet tak źle nie wygląda, szczerze powiedziawszy polecam ten lakier polecić osobom, które mają mało czasu na mani. Ja tylko żałuję że moja przygoda z lakierem matowym GR zaczęłam dopiero teraz.


Natomiast na drugim zdjęciu postanowiłam pokazać wam jak lakier prezentuje się z dwiema warstwami i też wygląda nieźle, jedyną wadą tego lakieru jest to że przy zmywaniu brudzi palce, ale po zmyciu wszystkich paznokci wzięłam kolejny czysty wacik ze zmywaczem do paznokci i przetarłam po palcach i było po problemie.

14 komentarzy :

  1. super kolorek :) wlasnie jestem w Polsce i zamierzam zaopatrzyć się w lakiery z gr ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, idealny na lato :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam miętę z tej serii i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny, ostatnio chodzi za mną taki odcień i też błękit :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam matowego lakieru ale muszę przyznać, że kusi mnie od dłuższego czasu... :) Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje na paznokciach ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek, bardzo takie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, ale u mnie nie sprawdzają się lakiery GR.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kolor, a do tego mat :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.