środa, 29 czerwca 2016

wibo HELLO SUMMER

Witajcie kochane, troszkę dawno mnie tutaj nie było, ponieważ miałam mały problem z Internetem, ale teraz postaram się dodawać posty regularnie bo mam już dla was kilka przygotowanych na zapas.



Bohaterem dzisiejszego postu jest lakier wibo HELLO SUMMER z numerem 9, przy jego zakupie wybrałam odcień błękitny, ponieważ on najbardziej kojarzy mi się z latem i z wakacjami. 


Lakier znajduje się buteleczce o pojemności 8,5 ml. Ma szeroki pędzelek co daje nam wykonanie ładnego manicure w szybkim czasie. Jego koszt to niespełna 6 zł.


Lakier po dwóch warstwach zapewnia piękne krycie, oraz bardzo szybko schnie co jest jego mocną stroną, na paznokciach utrzymuje się do 5 dni co jest dla niego kolejną zaletą, 


"+"
- niska cena
- wydajność 
- kolor 
- długotrwałość 
- szybko schnie na paznokciach 


"-" 
jak na razie nie mam rzadnych


A wam jakie kolory lakierów kojarzą się z wakacjami? 

10 komentarzy :

  1. Piękny kolorek, zawsze chciałam taki zdobyć i nigdzie nie mogłam :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudowny, mam ostatnio "fazę" na błękity ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek. Bardzo lubię te lakierki od Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, idealny na lato. Od dawna szukałam takiego koloru!

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lakiery z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.