niedziela, 16 października 2016

Co kupiłam na promocji -49% w Rossmannie


Cześć dziewczyny, w dzisiejszym poście pokaże wam co udało mi się kupić na promocji -49% w Rossmannie, niestety na każdą turę promocji wybierałam się pod koniec i ciągle trafiłam na same resztki praktycznie, no ale i tak udało mi się co nieco kupić więc zapraszam do oglądania:)




Na pierwszej promocji kupiłam: 
* dwa lakiery Miss Sporty the gel za 3,56 za sztukę 
* trzy lakiery Miss Sporty Clubbing Color za 3,56 za sztukę 
* lakier do paznokci Wibo za 1,83zł 
* lakier do paznokci Lovely za 3,05 zł 
* błyszczyk Lovely za 4,78 zł 


Na kolejnej promocji kupiłam:
* tusz do rzęs Lovely za 6,82 zł 
* tusz do rzęs Miss Sporty za 7,14zł 


Na ostatniej promocji kupiłam tylko WIBO korektor PERFECT LOOK za 9,68 zł 


A wy co ciekawego kupiłyście na promocji-49% w Rossmannie?

19 komentarzy :

  1. Ja także na przecenie kupiłam lakiery do paznokci :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kupiłam kilka lakierów oraz serum do rzęs;-)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/2016/10/119-i-hybryd_14.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tym razem odpuściłam sobie tą promocje, zostało mi parę rzeczy na zapas z poprzedniej :)
    Super zakupy, bardzo lubię te lakiery z Miss Sporty, mam dokładnie ten sam miętowy i różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam dużo rzeczy na tej promocji :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również kupiłam dużo lakierów na tych promocjach :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie póki co tylko 2 kredki do ust, ale miała coś przytulić do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Często kupuję lakiery Miss Sporty i naprawdę je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam parę od nich i bardzo lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :) ja nie poszalałam za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. achh lakiery z miss sporty <3 od lat jestem im wierna, i za tę cenę, kolory i jakość chyba nie przekonam się do żadnych innych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te żelowe lakiery z miss sporty to hit:) świetne kolory i jakość, no i cena bardzo zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nic nie kupiłam :(
    Spodobał mi się ostatni produkt ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę tych produktów Ci się nabierało. ja aż tak nie poszalałam tym razem. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zakupy, u mnie niedługo też post z promocyjnymi nowościami :D nie udało mi się kupić 2 rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.