środa, 14 grudnia 2016

Relacja z Mikołajkowego Spotkania Blogerek+ upominki

Cześć dziewczyny:) w sobotę 3 grudnia miałam okazję uczestniczyć w Spotkaniu blogerek, które odbyło się w Poznaniu w restauracji kulka cafe. Spotkanie organizowałam ja z Dorotą i Alexą. W Spotkaniu miało brać udział siedem dziewczyn, ale dwie z nich nie mogły do nas dołączyć i byłyśmy tylko w pięć ale i tak świetnie się bawiłyśmy.







Ok. godziny 15:00 przyszła do nas Marta, która jest konsultantką w  Orifalame i opowiedziała nam o kosmetykach  oraz wręczyła każdej z nas krem do rąk i krem uniwersalny. Mi się trafił pomarańczowy z olejkiem cynamonowym.


Chciałabym podziękować wszystkim dziewczynom oraz Marcie za świetnie spędzony czas oraz firmom które obdarowały nas upominkami.Mam nadzieję że będę mogła w przyszłości wziąć udział w takim Spotkaniu. Zapraszam do oglądania upominków.


Topła
Każda z nas otrzymała zestaw prezentowy przeznaczony do naszej skóry. W środku zanlazły się dwa kremy na dzień i na noc.
Kosmetyki Tołpa, jeśli jesteście zainteresowane to możecie kupić w e-sklepie, wybranych drogeriach Rossmann, Hebe, Natura oraz Superpharm.


Blanx
Od tej firmy otrzymałyśmy dwie duże pasty do zębów oraz cztery miniaturki. Każda z nas do tego dostała czarny kubek termiczny.


AA Cosmetics 
Zestaw do pielęgnacji twarzy. Ja już zabieram się za testowanie płynu micelarnego, ponieważ pierwszy raz mam styczność z kosmetykami z tej firmy.


Ecoblik
Dostałyśmy również herbatki, ja już nie mogę doczekać aż je spróbuje ale jak na razie muszę wykończyć swoją. 


Kosmetyki CD
Każda z nas otrzymała po trzy kosmetyki do przetestowania. Ja już testuję żel pod prysznic o zapachu granatu.


Każda z nas mogła jeszcze wylosować po trzy kosmetyki. Mi się przytrafiły dwa tusze do rzęs w kolorze czarnym i woda toaletowa.
Jeśli będziecie miały ochotę kupić kosmetyki tej firmy możecie zamówić je TUTAJ lub skontaktować się z Martą na maila martam-82.82@tlen.pl


Firma przesłała piękne ramiączka.Niedługo zobaczycie dodam zdjęcie w nich na moim Instagramie.

Uczestniczki spotkania:

Malwina KLIK
Martyna KLIK
Alexa KLIK
Dorota KLIK

Sponsorzy spotkania:





19 komentarzy :

  1. Spędziłyście miło czas a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania to zawsze super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje udanego spotkania, kosmetyki niektóre muszę pokazać może mojej dziewczynie. Może się skusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie spotkania :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie kameralne spotkania są bardzo fajne, bo można z każdym porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że miałyście możliwość uczestniczyć w takim spotkaniu :) Z zestawu herbat bym się najbardziej cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna inicjatywa, sama chciałabym wziąć udział w podobnym spotkaniu ale w moim regionie na razie takiego nie ma :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty Tołpa - bloguję tyle lat, a jeszzce ani razu nie byłam na takim spotkaniu ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Ecoblik ciekawe co jeszcze mają w ofercie:) Co do spotkania to widzę że super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty! Też bym chciała pójść na takie spotkanie.zapraszam do mnie http://ideadiygirl.blogspot.nl/2016/12/odzywka-do-paznokci-diy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło porozmawiać na żywo niż tylko w wersji elektronicznej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że spotkanie bardzo udane i ile świetnych prezentów! Ja niestety nie miałam okazji jeszcze brać udziału w jakim kolwiek spotkaniu... bo obecnie nie mieszkam w Polsce i wiele rzeczy tak naprawdę mnie omija. No cóż, może po powrocie to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i kameralne spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ze spedzacie razem czas. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że spotkanie minęło ci miło.
    A upominki wydają się być bardzo fajne i ciekawe!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym uczestniczyć kiedyś na spotkaniu blogerek, ale niestety mieszkam daleko od większych miast, a w małym mieście nie znajdzie się dużo blogujących.
    Otrzymałaś bardzo dużo kosmetyków, więc będziesz miała co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że spotkanie minęło przyjemnie :) Oby jak najwięcej takich :D
    Fajne upominki:)

    Obserwuje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Mamy dla Ciebie propozycję współpracy, ale nie znaleźliśmy adresu mailowego na stronie bloga. Jeśli masz ochotę dowiedzieć się szczegółów, skontaktuj się z nami na adres mailowy: polandmarketing@rabble.se. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Adamek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję udanego spotkania!

    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.