wtorek, 17 stycznia 2017

Moje pierwsze hybrydy

Hejka kochane, ostatnio coś zaniedbuje swojego bloga. Niestety w ostatniej klasie nauczyciele zbyt dużo od nas wymagają i ciężko mi teraz pogodzić trzy rzeczy na raz. Ale na szczęście dziś mam dla Was czas i przygotowałam Wam krótki pościk o moich pierwszych hybrydach, które bardzo mi się podobają.


Na pazurkach mam kolor numer 022 Mint. Niestety jeszcze żadnych wzorków nie ma na paznokciach, ponieważ dopiero się uczę. Ale pewnie za niedługo będą pojawiały się posty ze zdobieniami. Jak na razie nie mam na to czasu. Zdjęcie zostało zrobione kilka dni po zrobieniu manicure i przez to widać mały odrost.


Hybrydy dość długo gościły na moich paznokciach ale musiałam ostatnio je ściągnąć z tego względu iż moje paznokcie za szybko rosną. 




Mam nadzieję, że mój manicure Wam się podoba. Pod spodem na zdjęciu możecie zobaczyć moją małą kolekcję lakierów hybrydowych.



Do zobaczenia w komentarzach:)     

16 komentarzy :

  1. Śliczny miętowy kolor hybrydy <3 Ja jestem po kursie ze stylizacji paznokci i powiem Ci, że bardzo ładnie i równo nałożony lakier hybrydowy przy skórkach widzę, że masz do tego rękę :) czekam na Twoje pierwsze wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym umieć je robic :< piękne!
    http://www.blog017.blogspot.com
    nowy post o rysowaniu i nie tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kolor! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że ten kolor może tak fajnie wyglądać na paznokciach, też robię sobie hybrydy i według mnie jest to świetny sposób na ładne i zadbane paznokcie ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor:) Wszystko porządnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci wyszły i jeszcze jaki piękny kolorek :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszły paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są <3
    Sama nigdy nie miałam tej przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy raz są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie Ci to wyszło jak na pierwszy raz :D Ja niestety mam dwie lewe ręce i kompletnie mi to nie idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na pierwsze hybrydy, estetycznie! Też mam ten odcień z Semilaca, jest piękny :) ciekawy blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak na pierwsze to ładne ;)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje paznokcie również za szybko odrastają niestety :/ ciekawy kolorek ;)
    favcosmeticsbymaksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.