poniedziałek, 23 stycznia 2017

Tołpa kremy upiększające na dzień i na noc

Cześć dziewczyny nie wiem jak wy ale ja ostatnio odliczam dni do ferii, bo ostatnio tak bardzo nie chce mi się wcześnie wstawać. No po prostu masakra. Jeszcze w piątek była moja studniówka z której mam nadzieję że uda mi się napisać osobny post. A już dzisiaj możecie u mnie poczytać o dwóch kremach marki tołpa na dzień i na noc.





Tołpa upiększający krem regenerujący
Mój krem jest do skóry wrażliwej, każdy rodzaj, nierównomierny. Ogólnie kremy te ssą przeznaczone dla każdego rodzaju skóry. Ja swój używam codziennie przed snem. Na początku zbytnio go nie lubiłam, ale teraz gdy już się przyzwyczaiłam do jego konsystencji to jest ok. Na szczęście krem ma delikatny zapach, który szybko znika. Jego cena wynosi 43zł za 40ml.
Możecie go kupić Tutaj


Sposób użycia:
Nanieś krem na oczyszczoną i stonizowaną twarz i szyję omijając okolice oczu. Wmasuj zaczynając od szyi w górę. Stosuj codziennie wieczorem,





Krem CC do twarzy , ma on bardzo podobną konsystencję jak kremy BB, które zapewne każda z was zna. Na początku jego używania bardzo mnie skóra na twarzy piekła, ale na opakowaniu przeczytałam że to jest normalne. Na szczęście po dwóch dniach stosowania już nie było z tym problemu. Krem ma kolor podkładu co bardzo mnie cieszy bo dzięki temu z chęcią go używam codziennie. Jego pojemność to 40 ml, znajduje się ona w w tubie z otwierającą się nakrętką na której stoi. Cena kremu nie jest zbytnio dla mnie ciekawa, ponieważ w internecie kosztuje od 43 zł.
Możecie go kupić Tutaj


Sposób użycia:
Nanieś krem na oczyszczoną i stonizowaną twarz i szyję, omijając okolice oczu. Rozprowadź równolegle aż do uzyskania odpowiedniego poziomu krycia. Stosuj codziennie rano. 



Ogólnie w zestawie możecie je kupić za ok 58zł

12 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety ubolewam nad tym, że został mi niecały tydzień ferii a później do szkoły. Zaś odnośnie kremów to nie używałam ich, ale jestem ciekawa ich działania. Obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi już został tylko tydzień ferii, więc nie jest za fajnie. A o tym kremie bardzo dużo słyszałam i koniecznie muszę go wypróbować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale fajnie sie zapoznac z czyms nowym :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie jeszcze tydzień i wolę nie myśleć co będzie po tym, bo wpadnę w depresję :) Jeszcze nie słyszałam o tym kremie CC :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mam złe doświadczenia z Tołpą ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jeszcze czekam na ferie :/
    Bardzo lubię Tołpę, nad tym kremem na noc się nawet kiedyś zastanawiałam, ale ostatecznie padło na coś innego ;)
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujee! :)
    Super blog! Cudowny! I świetne wpisy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem wydaje się dobry . Chciałabym zobaczyć efekty na tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie się zastanawiałam nad tymi kremami, super wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.