niedziela, 19 lutego 2017

Mój zestaw startowy Semilac

Cześć aniołeczki, co tam u Was słuchać?U mnie wszystko dobrze i postanowiłam dodać post. Dzisiejszy będzie trochę inny niż zwykle, będzie on dedykowany dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z hybrydami, lecz nie wiedzą jaki zestaw startowy wybrać. Ja na początku byłam zdecydowana na zestaw startowy z Indigo, lecz jak zapewne wiecie, że zamówienie go to istne szczęście. Niestety nie mogłam dłużej czekać i po długim namyśle jako prezent na święta od chłopaka wybrałam sobie zestaw startowy z Semilaca. Obecnie jestem z niego bardzo zadowolona i świetnie mi się na nim pracuje. 


Co się składa na zestaw startowy Semilac? 




Lampa Semilac UV LED 24


Pięć mini lakierów hybrydowych o pojemności 3 ml. każdy. Lakiery mają bardzo ładne kolory, o numerach:
* 022 Mint
* 032 Biscuit
* 040 Canary Green
* 043 Electric Pink
* 130 Sleeping Beauty 


Top i Base, o pojemności po 7 ml. każdy.


 Waciki bezpyłowe Semilac Quality 250 szt.


*Blok polerski
* Nail Cleaner 50 ml.
* Acetone 50 ml.

A wy jakie zestawy startowe polecacie? 

17 komentarzy :

  1. Uwielbiam semilaca. Od nich kupuję wszystko:) Też to był mój zestaw startowy :)Koniecznie daj później zdjęcia pazurków
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie próbowałam tego rodzaju lakierów - zazwyczaj stawiam na tradycyjne w ciemnych odcieniach czerni bądź czekoladki. Aczkolwiek, po tylu pozytywnych opiniach, muszę w końcu zakpić owe nowinki XXI wieku - widziałam te lakiery w wielu miejscach i aż grzech się nie skusić!

    Pozdrawiam cieplutko, dodaję do obserwacji i zapraszam do siebie. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś rok temu też kupiłam ten zestaw i byłam zachwycona. Niestety po pół roku mnie uczuliłe, nad czym bardzo ubolewam ;(
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zastanawiałam się nad zakupem tego zestawu jednak zakupiłam neonail. Pięknie sięprezentuje:) Oby dobrze się spisywał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw startowy dopiero przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam z NeoNail ;)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ach semilaczek to jest hit hitów;p ja mam hybrydki różnego sortu każdy element od czapy xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taki zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super one sa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra zestaw! Chyba taki zakupię
    Zapraszam http://fotografiaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor Biscuit jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popularne hybrydy, może już za dużo ich wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jest świetny jak na początek polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też przyznam się, że stosuje semilaca mam i lampę i w sumie większość produktów od nich. Jak dla mnie są mega

    OdpowiedzUsuń
  15. Również posiadam zestaw z semilaca i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona ☺️

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam taką samą lampe i jestem z niej bardzo zadowolona. Czy mogłabyś w przyszłości dodać post, w którym pokazesz te kolory na paznokciach? ;) Jestem zainteresowana tym zestawem i bylabym bardzo wdzięczna ;) Pozdrawiam
    Rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.