środa, 1 marca 2017

Semilac 015 oraz pyłek do hybryd 031- zdobienie

Cześć dziewczyny, dzisiaj chciałabym pokazać wam mój nowy manicure hybrydowy z użyciem pyłku.


Do zdobienia wybrałam kolor 015. Jest to piękny śliwkowych odcień. Lakier bardzo ładnie kryje po pierwszej warstwie, ale ja wolę nakładać dwie warstwy.


Lakier dobrze się utwardza, a przy ściąganiu nie sprawia rzadnych problemów.


Lakier ma pojemność 7 ml. Kosztuje ok. 29 złotych. Ma szeroki pędzelek, dzięki temu szybko maluje się nim paznokcie, ma dość gęstą konsystencję przez co nie rozlewa się na skórkach.


Nie chciałam żeby manicure wyglądał na taki zwykły, więc postanowiłam wykorzystać pyłku, który kupiłam jakiś czas temu na jedynej ze stron internetowych.


Pyłek ma bardzo ładny kolor, świetnie mi się na nim pracuje. Szybko wciera się go w paznokcie, dobrze się trzyma.



I jak podoba wam się taki pomysł na manicure? 

11 komentarzy :

  1. Bardzo popularne są te lakiery. Ładnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zaczynam bawic się hybrydami ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekny kolorek jezu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez Lubie semilaca,ten śliwkowy rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie <3 Bardzo mi się podobają!

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ten pyłek pięknie wygląda w połączeniu z tym zdobieniem!
    cudowny jest i chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam fiolet!
    Piękne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ten pyłek jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor! Ja właśnie szykuje się na zakup nowych lakierów :P Uwielbiam pyłki! Nadają paznokciom "charakteru",a dzięki niemu tak naprawdę nigdy paznokcie nie wyglądają tak samo, co jest dodatkowym plusem,bo nie trzeba kupować kolejnego lakieru do kolekcji.
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolor !! Ciekawy blog jak i post <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.