sobota, 2 stycznia 2016

:)

Cześć dziewczyny :)
Dawno mnie tutaj nie było, ale dzisiaj znalazłam trochę czasu i postanowiłam coś dodać na mojego bloga bo ostatnimi czasy go zaniedbałam. Dzisiaj chciałabym pokazać mój prezent który dostałam na święta oczywiście to jest tylko jego część :) 






ASTOR puder SKINMATCH
ASTOR tusz do rzęs


                Lovely matowa pomadka do ust
Lovely kredka do ust 
      Lovely perły dekoracyjne


lakier MISS SPORTY 



 perfum LADY MILLION



zestaw błyszczyków



pędzel do cieni



mini kosmetyczka H&M


Lakier do paznokci MAXFACTOR  GLOSSFINITY nr.63

11 komentarzy :

  1. Kosmetyczka i lakiery są cudowne *,* Bardzo fajne i przydatne rzeczy!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kosmetyczka *o*
    Bardzo fajny prezent :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo cudowności :) Miłego używania !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta koronkowa kosmetyczka! <3
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kosmetyczna, ciekawe czy będzie jeszcze dostępna w sklepie. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę kosmetyczki. Jest przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie pędzel do makijażu ;) mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował ;)

    Zapraszam: Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy Lady Milion - uwielbiam :) a mini kosmetyczka którą otrzymałaś jest cudowna :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę wiele ciekawych produktów :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.