piątek, 8 stycznia 2016

Ulubieńcy roku 2015

Witajcie dziewczyny ;)
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać ulubieńców roku 2015, jest ich trochę mało bo niektóre mnie bardzo rozczarowały niestety.




 gumka do robienia koka


 ASTOR lakier do paznokci NailArtist PLAY THE GRAFFITI


MISS SPORTY odżywka do paznokci 5in1


Golden Rose lakier do paznokci nr34


Golden Rose lakier do paznokci nr107


 MANHATTAN 2in1 puder i korektor w jednym 


Puder RIMMEL STAY MATTE 

Tusz do rzęs RIMMEL Extra Super Lash


Lovely  eyeliner Fast DRY


NIVEA Vitamin Shake 


 REGENERUM regeneracyjne serum do ust


MISS SPORTY podkład 


WIBO Tusz do rzęs Extreme lashes


WIBO Tusz do rzęs GROWING LASHES 


Lovely Tusz do rzęs FALSE LASH EFECT


MANHATTAN COULOUR LOOP Zakręcony błyszczyk do ust




Któraś z was miała już któryś z tych kosmetyków?



Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)

7 komentarzy :

  1. Ja posiadam lakiery z GR ale w ciut innym odcieniu, tusze wydają mi się atrakcyjne. Masz może post z recenzją któregoś z nich ? :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład z Miss Sporty bardzo lubię :)u mnie ten tusz z Rimmela w ogóle się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład MISS SPORTY i pudel RIMMEL STAY MATTE rewelacja ! Sama obecnie używam i jednego i drugiego i jestem bardzo zadowolona :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz do rzęs RIMMEL Extra Super Lash miałam kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twoich ulubieńców znam tylko tusz z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam puder z Rimela i jest cudowny ❤


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam puder Stay Matt i pomadki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.