sobota, 30 stycznia 2016

:)

Hejka, dzisiaj mam dla was krótki post z wczorajszymi zakupami, które zrobiłam w małej drogerii u siebie w miasteczku, ogólnie miałam je dodać wczoraj ale nocowałam u przyjaciółki i jakoś czasu nie było żeby coś napisać. Dobrze teraz przejdzmy do rzeczy bo nie lubię się rozpisywać.





Najpierw wpadła w moje rączki pomadka do ust firmy DEBORAH MILANO o numerze 4. posiada ona bardzo delikatny kolor różowy co będziecie mogły zobaczyć na zdjęciu poniżej. Do tego posiada bardzo słodki zapach co ja uwielbiam u pomadek i błyszczyków.


Pomadka znajduje się w jasno różowym opakowaniu podchodzącym pod szary kolor, pojemność pomadki: 24g. jej cena to niecałe 36zł. 

Następnymi rzeczami które skusiły mnie do zakupy to są dwa mini lakiery z Golden Rose, które były jeszcze po przecenie. Za każdy z nich dałam po 4,20zł. obydwa lakiery znajdują się w małych buteleczkach z kolorową nakrętka i są o pojemności 6ml.


Pierwszy z nich ma kolor numer 74


Natomiast drugi ma numer 42





Do zakupów pani dała mi kilka próbek :)


Z moją przyjaciółką pezeszłam się do Natury po pędzel do brwi, ponieważ ostatnio nie mogłam go dostać w Rossmannie ani w Naturze i wczoraj w końcu udało mi się go kupić za ok. 8zł.





11 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam żadnych lakierów z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jak na razie lakierów z GR, ale mam zamiar kupić. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. GR kocham <3 pomadka ma mój ulubiony kolorek !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor pomadki i lakierów :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak na dłuższą metę sprawdzi się pomadka :D


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba czekam na wiecej pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) meaxer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. turkusowy lakier cudowny
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się pomadki w tym odcieniu, ale niestety źle w nich wyglądam i bardzo nad tym ubolewam. Ten turkusowy lakier wygląda super, ciekawe jak będzie się trzymać. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.