piątek, 22 stycznia 2016

Lovely MAXIMUM Volume

Hejka:)
Dzisiaj kilka słów o moim tuszu Lovey MAXIMUM Volume,  kupiłam go jakiś czas temu w Rossmannie na promocji -49% nie pamiętam ile za niego dałam, używam go jakiś czas i bardzo mi się spodobał .


Tusz znajduje się w opakowaniu o pojemności 8g, posiada wygodną w użyciu szczoteczkę która umożliwia nadanie rzęsom efekt maksymalnej objętości i grubości. 


Tutaj macie kilka plusów:
+ ma świetny kolor głębokiej czerni 
+ nadaje efekt maksymalnej objętości i grubości
+ u mnie idealnie zmywa się płynem micelarnym z Garniera
+ nie rozmazuje się 



Czy kupiłabym go ponownie? Na razie nie jestem pewna na 100% bo nie używałam go pod wodą.

12 komentarzy :

  1. Świetny ten tusz. Jeszcze takiego nie miałam. ale z tego co piszesz jest warto go kupić. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, bardzo ładny efekt jest na rzęsach, polecam ! :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam z tej firmy ale inny i sprawdzał się całkiem dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jakos nie podpasował ten produkt ;/
    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze mascary z tej firmy. :)

    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że ten tusz jest świetny
    Buziaki ;*
    Dopiero zaczynam może wpadniesz? http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/ jeśli zaobserwujesz na pewno się odzwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego tuszu, ale być może się na niego skuszę, bo moje rzęsy potrzebują efektu objętości.

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się obiecujący :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio wygrałam ten tusz na jednym z blogów i właśnie się zastanawiałam czy daje dobry efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przetestować tą maskarę :D !
    jgryczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś tą maskarę i powiem szczerze , ze naprawdę mi się spodobała :)

    Obserwujemy ? Ja już :)


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.