piątek, 4 marca 2016

Denko miesiąca LUTY

Hejka, dzisiaj trochę już spóźniony post, ponieważ luty już kilka dni temu dobiegł końcowi as mi się przypomniało żeby dodać na bloga kilka rzeczy zużytych sprzed kilku miesięcy, ale tak nie było czasu żeby te wszystkie rzeczy zebrać.




GLISS KUR TOTAL REPAIR
 Ekspresowa odżywka regeneracyjna, dla włosów suchych i zniszczonych, odżywka ma ładny zapach i dzięki niej można łatwiej rozczesać włosy, ale później włosy są bardzo przetłuszczone co niezbyt ładnie wygląda. 
Nie kupię ponownie


PLAYBOY PLAY IT SEXY...- MGIEŁKA DO CIAŁA
Ma ładny, chociaż trochę duszący zapach, nie jest za droga.
Raczej kupię ponownie


LOVELY FALSE LASHES, MASKARA NADAJĄCA EFEKT SZTUCZNYCH RZĘS
Bardzo mocno wydłuża i pogrubia rzęsy, efekt jest widoczny już po nałożeniu drugiej warstwy.
Kupię ponownie


LADY ZMYWACZ DO PAZNOKCI
Idealnie zmywa paznokcie a do tego zawiera witaminę E i prowitaminy B5.
Kupię ponownie


RIMMEL STAY MATE PUDER 
Jest bardzo wydajny, utrzymuje się przez cały dzień bez żadnych poprawek, jego cena jest przystępna do jego działania.
Kupię ponownie


RADICAL SZAMPON WZMACNIAJĄCY
Dzięki niemu włosy są lśniące, gładkie i mocniejsze.
Kupię ponownie

RADICAL MGIEŁKA WZACNIEJĄCA
Ułatwia rozczesywanie włosów, zmniejsza ich wypadanie, sprawia że włosy mniej się przetłuszczaja, ma piękny zapach, jej cena nie jest za wysoka jak na tak dobry produkt.
Kupię ponownie


BLEND-A-MED COMPLETE 7 WHITE, PASTA DO ZĘBÓW
Pasta ma przyjemny smak, idealnie się pieni, dobrze odświeża i czyści zęby.
Kupię ponownie


RIVAL DE LOOP ANTI- AGE KAPSUŁKI PIELĘGNACYJNE
Świetnie nawilżają twarz, dzięki niem przestała mi schodzić skóra na czole.
Kupię ponownie


ADIDAS FRESH ESCAPE ODŚWIEŻAJĄCY DEZODORANT DLA KOBIET
Ma ładny zapach, miałam go bardzo długo, ponieważ rzadko co go używałam.
Nie kupię ponownie


LOVELY CLASSIC NAIL POLISH LAKIER DO PAZNOKCI O WYSOKIEJ TRWAŁOŚCI I POŁYSKU
Ma piękny kolor, który uwielbiam, świetnie się zmywa nie brudząc przy tym skórek, jest bardzo trwały.
 Kupię ponownie


MISS SPORTY ET VOILA FRENCH MANICURE
Świetny lakier o delikatnym różowym kolorze, bardzo długo utrzymuje się na paznokciach, nie odpryskuje.
Kupię ponownie  


LOVELY COLLAGEN WEAR VOLUME MASCARA, MASKARA POGRUBIAJĄCO -WYDŁUŻAJĄCA Z KOLAGENEM
Jest bardzo wydajna, nie skleja rzęs, bardzo je wydłuża i pogrubia, bez żadnych problemów się zmywa.
Kupię ponownie


NIVEA CREME
Używam go od bardzo dawna, jest idealny dla mojej skóry a do tego nie drogi.
Kupię ponownie


CZTERY PORY ROKU KREM DO RĄK
Ma piękny zapach, nawilża dłonie ale jak dla mnie to jest on trochę za tłusty.
Raczej kupię ponownie


Tę pomadkę kiedyś kupiła mi mama i niestety nie wiem jak się nazywa ponieważ jej nazwa się starła, ale ma śliczny kolor i piękny zapach a do tego długo utrzymuje się na ustach.




LISTERINE PŁYN DO PŁUKANIA JAMY USTNEJ
Dzięki niemu zęby stają się bielsze, ale jak dla mnie jest on trochę za ostry i rzadko co płukałam nim zęby przez 30 sekund ponieważ nie mogłam już wytrzymać.
Nie kupię ponownie


Lilibe płatki kosmetyczne
Mają idealną grubość, nie rozwarstwiają się, są bezzapachowe. 
Kupię ponownie

6 komentarzy :

  1. Mam tą maskarę i polubiłam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Playboy ma mega zapachy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z takim postem,ale spodobał mi się :)

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mgiełkę wzmacniającą i średnio się sprawdza, ale nie jest źle:P

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś dezodorant z Playboya i bardzo mi się podobał. Fajna jest też odżywka Radical do włosów tłustych. Też kiedyś miałam :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.