poniedziałek, 7 marca 2016

Jak dbam o paznokcie cz. 2

Hejka, dzisiaj druga część o pielęgnacji moich paznokci, na co dzień nie stosuje nie wiadomo jakich metod, tylko odżywki do paznokci i dobry pilniczek, ponieważ od takiego metalowego paznokcie bardzo mi się niszczyły.


Pierwsza i moja ulubiona odżywka miss sporty 5in1, najlepiej działa na moje paznokcie a teraz słyszałam że jest w Rossmannie w nowej odsłonie, ponieważ jest całkiem przezroczysta a ta ma taki delikatny kolor różu co też ładnie wygląda na paznokciach. Dzięki tej odżywce paznokcie o wiele szybciej rosną, mają zdrowszy wygląd, są nawilżone, odżywka je wygładza i wzmacnia.


Druga odżywka z firmy NYC, która sprawia że paznokcie są mocniejsze i trwardzsze, dzięki czemu mniej się łamią. Odżywka ma delikatny biały kolor, który ładnie wygląda na paznokciach, kosztuje ok. 5zł, jej pojemność to 9,7ml.


Ostatnia z odżywek to Miss Sporty Nail Expert Manicure, Calcium Streght Complex( Odżywka z wapniem do słabych paznokci), chroni paznokcie przed łamaniem, odżywia paznokcie, sprawia że się nie rozdwajają, jej cena nie jest za duża jak na tak świetną odżywkę, kosztuje ok. 6zł, jej pojemność to 8ml.


Ostatnia i chyba najbardziej moja ulubiona rzecz z pośród wszystkich pilniczków które miałam ten jest najlepszy pod każdym względem, dzięki niem możemy szybko spiłować paznokcie w dowolny kształt jaki chcemy, następnie kolejną nasadką możemy je idealnie wygładzić po spiłowaniu a na końcu jak ktoś lubi to może je również wypolerować, ja tego nie robię boję się że zniszczę sobie płytkę.

4 komentarze :

  1. Ja nie mam czasu nawet ich upiłować :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za dużo z paznokciami nie robię ale trochę tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG też uwielbiam tą różową odżywkę, najlepsza! ♥

    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.