czwartek, 10 marca 2016

Lovely FALSE Lashes

Hejka:)
Dzisiaj chciałabym krótko opisać jeden z moich ulubionych tuszy, jest to Maskara nadająca efekt sztucznych rzęs. Znajduje się w różowym opakowaniu, na szczoteczce widnieje naklejka z napisem ,,efekt sztucznych rzęs", jej zawartość to 11g i kosztuje zaledwie 13zł.


Tusz bardzo ładnie wydłuża moje rzęsy i nadaje im mega objętość. Dzięki wygodnej w użyciu i grubej szczoteczce tusz można nałożyć z łatwością na rzęsy. Już po nałożeniu drugiej warstwy otrzymujemy piękny efekt przypominający sztuczne rzęsy( efekt ten jest na pewno lepszy niż po przyklejeniu sztucznych rzęs, ponieważ wygląda on bardziej naturalnie). Najważniejszą rzeczą dla mnie jest to że efekt na rzęsach utrzymuje się przez ponad 8 godzin.


Plusy;
+ nie kruszy się
+ ładnie się zmywa
+ nie skleja rzęs
+ cena
+ daje obiecywany efekt sztucznych rzęs ( przy 2.3 warstwie)
+ gruba i gęsta szczoteczka


22 komentarze :

  1. Szczoteczkę ma taką jaka lubię, recenzją bardzo zachęciłaś mnie do kupna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczoteczka faktyczne jest mega, ale ja wolę efekt jak najbardziej naturalnych rzęs :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyprobuje ten tusz. Długi czas nosilam sztuczne rzęsy j teraz szukam właśnie Mascary która da mi podobny efekt :)

    Pozdrawiam
    http:./kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz i także uważam, że jest świetny
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tusze do rzęs i na pewno go wypróbuję. Świetna recenzja! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tusze do rzęs i na pewno go wypróbuję. Świetna recenzja! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam tusze do rzęs, ale niestety większość mnie uczula. Zastanawiałam się nad zrobieniem sobie rzęs u kosmetyczki tylko słyszałam, że to strasznie obciąża prawdziwe rzęsy.
    Może macie jakieś opinie na ten temat ?
    Dzięki za komentarz, zostaje tu i obserwuje ;)
    Adatoniewypada z 3kreskipowyzej0

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam teraz maskary z Loreal i jest zadowolona ;) Choć ta jak widzę też ma fajną szczoteczkę ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę przypomina maybelline :) ja z lovely lubię żółtą wersję. Obserwuję:
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę sobie taki kupic:)
    Obs za obs?:)
    my blog-click

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam obecnie z maybelline i jestem mega zadowolona, ale ta również mnie zainteresowała, bo widać, że ma ok szczoteczkę ;)
    Zapraszam na nasz blog http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś i również bardzo lubię ;)
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie testowałam jeszcze takiej ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze tuszu z lovely :) Wygląda porządnie
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada fajnie ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam go ale lubię ten typ szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Posiadałam taki tusz, ale jakoś mi nie przypadł do gustu, być może dlatego, ze ciągle mi się kruszył ;/ Ale szczoteczka jak najbardziej super !
    Zapraszam do sb ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten tusz i był super ♡

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.