wtorek, 1 marca 2016

Jak dbam o paznokcie cz.1

Witajcie.
Dzisiejszy post chciałabym poświęcić paznokciom, a raczej jak o nie dbam, żeby były zdrowsze, mocniejsze i piękniejsze. Ja na swoje paznokcie mam kilka sposobów, które wam przedstawię.
1) Staram się raz na jakiś czas odstawiać lakiery do paznokci zastępując je odżywkami, bądź olejkiem rycynowym.
 2) Wybierając krem do rąk, zwracam szczególną uwagę na to aby on był przeznaczony również do paznokci, ponieważ dzięki niemu paznokcie i skórki są bardziej nawilżone.
 3) Ograniczam nakładanie tipsów, chodzenie do kosmetyczek na paznokcie hybrydowe bądź żelowe, bo bardzo niszczą i osłabiają paznokcie,
 4) Rzadko zdrapuję lakier z paznokci gdy zaczyna już odpryskiwać, ponieważ to tylko powoduje uszkodzenie płytki paznokcia.
 5) Ostatnio na blogu pewnej dziewczyny czytałam recenzję zmywacza do paznokci i ja sama postanowiłam ograniczyć zmywacz do paznokci z acetonem, ponieważ on bardzo wysusza paznokcie.
6) Sprzątając w domu, np przy myciu naczyń staram się nosić rękawiczki żeby ochronić paznokcie przed działaniem środka chemicznego.
7) Malując paznokcie a potem je zmywając staram się raz na jakiś czas pozostawić je niepomalowane na dzień lub dwa aby mogły odpocząć od lakieru.
8) Od dłuższego czasu już nie obgryzam paznokci, bo po pierwsze to jest nie higieniczne i przez to paznokcie są słabe co powoduje że są bardziej podatne na łamanie.
9) Aby zapobiec żółknięciu paznokci, przed pomalowanie paznokci kolorowym lakierem nakładam bazę do paznokci a następnie lakier.
10) Piłując paznokcie staram się to robić jak są one suche, ponieważ są wtedy twardsze i nie rozdwajają się.

To by było na tyle z moich trików, a wy jakie macie sposoby na piękne paznokcie?

4 komentarze :

  1. Ja zawsze nakładam odżywkę pod lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja niestety nie dbam w żaden sposób gdyż zawsze brak mi czasu a jak go mam to tylko odżywka :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korzystasz ze świetnych sposobów :)
    Ja ostatnio zaczęłam używać odżywki z Eveline 5 w 1, a potem na nią nakładam lakier i sądzę, że paznokcie naprawdę dobrze wyglądają dobrze, choć zawsze mogłyby lepiej :D
    Może skorzystam z Twoich rad :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.