niedziela, 21 lutego 2016

Bubel- podkład My Secret

Hejka dziewczyny, w dzisiejszym poście będzie kilka słów na temat  podkładu My Secret perfect MATT. Kupiłam go jakiś czas temu w Naturze ponieważ skusiła mnie jego promocyjna cena i ładne opakowanie, dałam wtedy za niego ok. 7zł, a ogólnie kosztuje coś koło 11zł. Jednak kupiony w przecenie podkład okazał się do niczego, gdybym miała go kupić jeszcze raz to nie dałabym za niego ani grosza. 


Po nałożeniu na twarz podkład po kilkunastu sekundach zaczął ciemnieć a szczególnie było to widoczne w okolicach czoła pózniej  moja twarz wyglądała jakbym używała pomarańczowego podkładu. Potem stwierdziłam że zmieszam go z innym jaśniejszym podkładem z miss sporty ale efekt był jeszcze gorszy, po nałożeniu na twarz podkład zaczął robić mi okropne plamy ( w jednym miejscu twarz była jasna a zaś w innym były pomarańczowe plamy). Ogólnie podkład ma wodnitą konsystencję i okropny zapach jakby przestarzały, z tyłu na opakowaniu jest znaczek wstrząsnąć przed użyciem ale to nic nie daje bo i tak podkład jest rzadki.


Plusami tego podkładu są;
+ niska cena, ponieważ często można go dostać w promocji za parę złotych
+ dostępność
+ ładne opakowanie


Minusami tego podkładu są; 
- okropny zapach
- ma bardzo rzadką konsystencję
- zmienia kolor po kilku sekundach od nałożenia




Czy kupiłabym go ponownie? Zdecydowanie nie.

11 komentarzy :

  1. Dziękuję. Teraz na pewno go nie kupię!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Miło mi bedzie jezeli skomentujesz nowy post :) paulinandmee.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic o nim nie słyszałam, ale prezentuje sie świetnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i chyba zapycha skórę co? A potem walka z wkurzającymi wypryskami...grrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i chyba zapycha skórę co? A potem walka z wkurzającymi wypryskami...grrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście lubię z tej marki bardzo jasne podkłady, ponieważ u mnie dobrze sprawdzaja się przy nałożeniu ich na oczy jako jasnego, naturalnego podkładu. Jednak jeśli chodzi o całość twarzy, sama zdecydowanie nie polecam ;)
    Wolę produkty z marki Garniera np. BBCream, bo dają ładny naturalny efekt, mają fajną konsystencję oraz zapach :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie skusiła mnie cena i opakowanie tego podkładu jak go raz widziałam i dobrze, teraz za pewne leżałby bezużyteczny jak twoj ;)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiepski produkt skoro ciemnieje :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomocny post :) Szkoda, że podkład nie spełnił Twoich oczekiwań. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego nie lubię najbardziej, to tego, że podkłady żółkną brzydko bądź ciemnieją :c
    Affinitone jest super i nie ciemnieje :)
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.