czwartek, 18 lutego 2016

Funtasy Holographic Effect

Witajcie dziewczyny!
W dzisiejszym poście chciałabym napisać o moim ulubieńcu jak na razie. Czyli dziś będzie mowa o lakierze z firmy miss sporty z serii Funtasy Holographic Effect o numerze 040, czyli odcień niebieskiego kosmosu. Kupiłam go ze względu na jego kolor:)


Lakier znajduje się w buteleczce o pojemności 7ml, posiada łatwy w użyciu pędzelek, który ma szeroką końcówkę co ułatwia szybsze nakładanie lakieru. Kupiłam go w Rossmannie za ok 8zł.


Lakier trzymał się na moich paznokciach ponad tydzień, potem zaczęłam go zdrapywać i odchodził bardzo dobrze że nawet nie musiałam użyć zmywacza, chociaż nie wiem czy by było łatwo zmyć ten lakier bo posiada on drobinki brokatu.


Dla mnie plusami tego lakieru są:
- trwałość
- kolor
- lakier bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach
- cena
- świetnie się nadaje się zarówno na imprezę, jak na co dzień



Jedynie jest jeden minus tego lakieru, aby efekt był najlepszy, trzeba pomalować trzy warstwy.

A wy już wypróbowałyście któryś lakier z tej serii?

5 komentarzy :

  1. Boże! Cudownie ten kolorek się prezentuje :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor ! Choć ja obecnie stosuję hybrydy :P Miałam kiedyś podobny tyle że srebrny *.* ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lakier ! :) .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor jest piękny! Jak ja go kupowałam, to jest w odcieniu szarości. Ale ten jest rewelacyjny. Aż normalnie będę się za nim rozglądać! <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Magia słowa.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.