środa, 24 lutego 2016

codzienny manicure

Witajcie, w tym poście chcę wam pokazać mój manicure, do którego wykonania użyłam dwóch lakierów, pierwszy z nich to lakier z firmy lovely numer 436, natomiast drugi jest z firmy wibo o numerze 5.














do mojego manicure wybrałam lakier wibo numer 5, żeby wszystkie paznokcie nie były tego samego koloru ale żeby chociaż jeden się wyróżniał. Lakier posiada szeroki pędzelek co przyśpiesza pomalowanie paznokci. 


lovely, lakier do paznokci imitujący efekt lakieru żelowego o numerze 436, znajduje się w buteleczce o pojemności 8ml możemy go kupić w Rossmannie za ok 6zł, ja kupiłam go ze względu na kolor oraz to że imituje efekt lakieru żelowego, chociaż lakier w tym odcieniu się u mnie nie sprawdził, ponieważ jest zbyt rzadki i nawet po nałożeniu trzech warstw efekt jest nie zadowalający. 

3 komentarze :

  1. Bardzo ładny manicure, świetne połączenie kolorów :)

    MÓJ BLOG-KLINIJ!:)
    Pozdrawiam!♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. Też bym chciała takie długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień na pazurkach jest genialna :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.