wtorek, 23 lutego 2016

Miss Sporty odżywka do paznokci 5in1

Witajcie kochane:) W dzisiejszym poście będzie mowa o mojej ulubionej odżywce do paznokci z firmy miss sporty. Kupiłam ją w Rossmannie jakieś dwa miesiące temu i akurat trafiłam na promocję. Kosztowała wtedy niecałe 5zł. Odżywka znajduje się w małej buteleczce o pojemności 8ml, możemy ją dostać w każdym Rossmannie. Ja sama używam jej już od ponad roku i jestem z niej bardzo zadowolona. Moje paznokcie dzięki niej o wiele szybciej rosną i rzadko co zdarza się że się łamią. Na co dzień stosuję raz w tygodniu, ponieważ moje paznokcie same w sobie szybko rosną, ale używam odżywki żeby były piękniejsze i bardziej zadbane.


Plusy odżywki;
+ ma ładny delikatny różowy kolor
+ dzięki niej paznokcie o wiele szybciej rosną
+ nawilża paznokcie
+ dzięki niej paznokcie stają się zdrowsze


Pozdrawiam:)

4 komentarze :

  1. Moim paznokciom chyba właśnie potrzebna jest ta odżywka!

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po złych doświadczeniach z odżywką Eveline mam niechęć do kupowania odżywek, ponieważ boję się, że kolejna zniszczy mi paznokcie. Ta fajnie się prezentuje. Najważniejsze, że Tobie służy.

    Zapraszam do siebie jeśli jeszcze nie zajrzałaś http://kosmetycznaaska.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba mój blog zaobserwuj, by być na bieżąco. Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O bardzo chętnie sobie ją zakupię może mi też troszkę pomoże :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ja używam czarnej z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.