czwartek, 25 lutego 2016

Ziaja odżywka intensywne wygładzenie

Hejka, jakiś czas temu kupiłam sobie odżywkę do włosów w aptece, ponieważ oprócz aptek i mniejszych drogerii w mojej miejscowości nigdzie jej nie dostanę. Na kupno odżywki skusiła mnie jej dziwna a wręcz śmieszna nazwa; odzywka intensywne wygładzenie spray do włosów niesfornych. Odżywka znajduje się w białej buteleczce o pojemności 125ml, jej cena to niecałe 11zł.


Odżywkę nakładam na lekko wilgotne włosy, zazwyczaj robię to rano, ponieważ nie przepadam za myciem włosów rano. Odżywka ma świetny zapach i łatwo się rozprowadza, dzięki niej moje włosy się nie puszą ani nie wyglądają na przetłuszczone. Odżywka również sprawia że moje włosy łatwiej się rozczesują co bardzo jej zawdzięczam. 

Plusy;
+ przyjemny zapach
+ nawilża suche końcówki
+ nie przetłuszcza ani nie obciąża włosów
+ wydajność

Minusy; 
- niska dostępność produktu


Od producenta;
Działanie:
- Nadaje włosom wyjątkową gładkość
- Przywraca im naturalny blask
- Nawilża oraz chroni włosy przed utratą wilgoci 

Efekt:
- Lśniące, gładkie włosy
- Łatwe do modelowania

Sposób użycia:
Umyte, lekko wilgotne włosy równomiernie spryskać odżywką. Nie spłukiwać. Może być stosowana także na suche włosy.


7 komentarzy :

  1. Na pewno się na nią skuszę. Tym bardziej, iż wiem, że większosć rzeczy z Ziaji są naprawdę dobre. ;)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę odżywkę która przyjdzie na ratunek moim włosom, dziękuję! :D
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tej odżywki :)
    Ale skoro się spisuje tak dobrze to na pewno wypróbuje o ile ją znajdę :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam formę ziaję. O tej odżywce akurat nie słyszałam ale chętnie ją przetestuje :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.