czwartek, 18 sierpnia 2016

Astor FASHION STUDIO

Witajcie kochane:) W dzisiejszym poście postaram się krótko opisać lakier FASHION STUDIO nr 247 BABY DOLL PINK z ASTORA, który okazał się totalną porażką. Nie wiem, czy trafiłam akurat na wadliwy produkt, ponieważ mam jeszcze jeden lakier z tej serii i spisuje się nieźle poza tym że tylko po zmyciu brudzi paznokcie i zostaje jakiś ślad po nim na płytce, a ten po prostu jest nie do zniesienia pod wieloma względami. I co jeszcze nie jest na 100% wart swojej ceny.


Wypisując po kolei plusy lakieru, których jest bardzo mało to lakier ma bardzo ładny kolor i ogólnie z tej serii lakierów jest dużo fajnych kolorków na które warto się skusić. Kolejna rzecz to lakier jest dość wydajny i fajnie się nim maluje pazurki na początku po otwarciu, czyli jak pierwszy raz go użyłam bo następnym razem robił się coraz to bardziej gęsty. No niestety jego cena już nie jest zbytnio kusząca, ponieważ lakier kosztuje około 20 zł. 


Minusów ten lakier ma sporo a żeby wykonać nim manicure to trzeba mieć na prawdę dużo czasu i cierpliwości. Ostatnim razem jak próbowałam nim pomalować wszystkie paznokcie to podchodziłam do tego chyba z cztery lub pięć razy, ponieważ jego konsystencja jest gęsta i fatalnie się nim malowało co gorsze strasznie długo sechł przez co często gdzieś dotknęłam i na nowo musiałam malować pazurki co bardzo mnie zaczęło denerwować i na końcu niestety się wkurzyłam i zostawiłam tylko jeden paznokieć pomalowany, ponieważ reszta tak fatalnie wyglądała na paznokciach że to aż wstyd pokazywać, zresztą ten jeden paznkieć też okropnie wyglądał. Co do zmywania to strasznie się zmywał to mało powiedziane, zmywał się okropnie, non stop przyklejał się do wacika i bardzo dużo czasu zajmowało mi zmywanie go.



A wam też się trafił jakiś fatalny lakier ostatnio?

17 komentarzy :

  1. lakiery z astora uwielbiam ze wzgledu na ich trwałość. Kolorek ideał <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie trafiłam na lakier który byłby tylko do wyrzucenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie brak cierpliwości do takich lakierów, wyrzuciłabym przez okno. A szkoda bo kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo ładny, taki letni no ale jak takie cuda czyni to ja podziękuję ;) Nie mam tyle cierpliwości a tym bardziej czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że lakier jest taki felerny, bo odcień prezentuje się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio poszukuję dobrych lakierów - czarnego i białego. Cały czas trafiam na takie, w których czarny jest okropnie gęsty, a białego trzeba nakładać trzy warstwy.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są lakiery czarne z Golden Rose a białe to nwm bo nie używam:)

      Usuń
  7. Kolor piękny, ale to za mała zaleta, aby od razu kupić tka beznadziejny lakier ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek lakieru, ale cena za wysoka ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor ale minusy, które wypisałaś mnie odwiodły skutecznie od jego kupna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie korci mnie ta firma w lakierach jak widać słusznie:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że taki słaby ;/ Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny pastelowy róż ;) Świetny na wakacje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.