sobota, 13 sierpnia 2016

Be Bauty FRESH BEAUTY myjący peeling do ciała

Hej, jak tam kochane, żaden pech was dziś nie spotkał bo dziś jest 13, chociaż mnie dzisiaj nic się nie stało ale często mi się zdarza mieć pecha 13-stego, no ale jak to mówią nie chwal dnia przed zachodem słońca. A co dzisiaj u mnie na blogu? Przygotowałam dla was recenzje Peelingu do ciała z Biedronki. Zazwyczaj kupowałam z Joanny w Naturze, ale teraz postanowiłam wypróbować tego z Biedronki i w moje łapki wpadły dwa peelingi o zapachu czereśniowym i kiwi. Po zużyciu peelingu czereśniowego  nie byłam do końca co do niego przekonana, ponieważ zapach miał zbyt słodki i intensywny, drugi z nich bardzo mnie zachwycił swoim przyjemnym i milusim zapachem.


Konsystencja peelingu jest dość rzadka, dzięki czemu łatwo rozsmarowywuje się na ciele. Peeling jest koloru zielonego i ma w sobie mnóstwo czarnych drobinek. W trakcie rozsmarowywania peelingu jego kolor z zielonego zmienia się na biały. Bardzo łatwo się go spłukuje po czym pozostawia on cudowny owocowy zapach. Skóra po nim jest bardzo wygładzona i miła w dotyku przy czym przyjemnie pachnie.


W Biedronce za peeling nie zapłacimy więcej niż 2,99 zł za 100 ml. Peeling Be Beauty znajduje się w małej i poręcznej buteleczce z zamknięciem na klik.

Sposób użycia:
Niewielką ilość peelingu nanieść na wilgotną skórę, delikatnie masować, spłukać.


Od producenta:
Peeling myjący do ciała o zapachu kiwi to doskonała codzienna pielęgnacja. Drobinki ścierające zapewniają delikatne złuszczenie skóry, usuwają zanieczyszczenia i wspomagają proces regeneracji. Ciało pozostaje odświeżone, gładkie i pachnące.

6 komentarzy :

  1. Nie spotkałam się z nimi. Widać, że są inspirowane żelami peelingującymi Joanny bądź Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten peeling tylko o zapachu brzoskwini :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie ich rzeczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, wczoraj byłam w Biedrze i nie spoglądałam w t5en dział, ugh.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam wiele razy, ale wybieram inne firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat mam jeszcze peeling Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.