środa, 10 sierpnia 2016

Miss Sporty Lsting Color GelShine

Cześć dziewczyny, na dziś przygotowałam dla was recenzje dwóch lakierów do paznokci z firmy Miss Sporty. Pierwszy z nich to Lasting Color GelShine, up to 10 days colors (trwałość do 10 dni). Lakier możecie kupić w Rossmannie za około 6-7złotych za 7ml. Ja posiadam odcień 541 a w sumie jest ich chyba 14 i w Internecie na stronie Rossmanna zauważyłam że mają wprowadzić jeszcze odcień 559.


Co do niego to nie jestem zadowolona na maksa, ponieważ miał on stwarzać efekt żelowych paznokci a tu po dwóch grubszych warstwach jeszcze widać prześwity miejsami, więc trzeba nakładać dodadkowo trzecią warstwę i po trzeciej widnieje dopiero jakiś efekt. Jedyną rzeczą co daje duży plus czego producent nie napisał na etykiecie to, to że lakier bardzo szybko schnie nawet przy grubszych warstwach nie ma z tym problemu. Producent zapewnia trwałość do 10 dni w sumie mógł darować tą informację a zamiast tego napisać że lakier szybko schnie. W moim przypadku lakier zaczął lekko odpryskiwać po trzech dniach a po czterech jeszcze bardziej zaczął odpryskiwać aż byłam zmuszona go zmyć. Na początku trochę nie bardzo się zmyć i wacik aż się przyklejał do paznokcia, ale następny namoczony porządnie zmywaczem wacik już sobie radził dużo lepiej ze zmywaniem.

 "+"
- ładny kolor
- szeroki pędzelek
- lakier szybko schnie

"-"
- słabe krycie
- jest trochę za rzadki
- mógłby trochę dłużej utrzymać się na paznokciach

Podsumowując, moja ostateczna ocena lakieru to 2/5. Chciałam kupić jeszcze inny odcień ale po przetestowaniu lakieru kilka razy stwierdziłam że nie kupię bo nie warto.


Drugi z nich to Candy SHINE Glitter effect( brokatowy lakier nawierzniowy). Ogólnie ja dostałam go na święta i posiadam odcień 003 Pop Rocks o pieknym kolorku, który bardzo mi się podob i świetnie komponuje się z innymi lakierami. Z tej serii są jeszcze dwa odcienie:
* 001 Jelled Lime Fruit(zielony)
* 002 Pink Marshmallow(różowy)


Ze mywaniem jest lekki problem ponieważ drobinki konfetti chaczą o wacik ale ja znalazłam na to sposób i zawsze przed zmywaniem paznokci, najpierw zdrapuje drobinki konfetti a następnie zmywam pazurki zmywaczem. Lakier ma fajny szeroki pędzelek co daje nam szybkie wykonanie manicure. Jego cena to 8,49zł za 7ml.
Moja ostateczna ocena tego lakieru to 4/5. Z przyjemnością kupię następny.





11 komentarzy :

  1. ..ale piękne połączenie ! efekt doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to wygląda, chociaż nie powiem, że dostaję szału, jak te drobinki nie chcą się zetrzeć razem z lakierem. To jest ich największa wada. A tak, to fajnie. Z Miss Sporty nie miałam jeszcze lakierów, ale Lovely używam częściej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają paznokcie, ale słabe jest to krycie, co go u mnie dyskwalifikuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bazowy jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.