poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Wibo Art LINER

Witajcie kochane:) jak tam u Was? Bo u mnie straszne nudy, od tego leżenia już nie wiem co mam robić aby się nie nudzić to non stop piszę sobie posty na brudno, a dzisiaj trochę czasu starałam się poświęcić trochę więcej czasu na mojego bloga i napisać kolejny post. 
Dzisiejszym bohaterem jest lakier do zdobienia paznokci Wibo Art LINER, koloru złotego nr.38. 


Lakier znajduje się w w podłużnej prostokątnej buteleczce z cieniutkim pędzelkiem stworzonym do wykonywania zdobień, ale ja używam tego lakieru do do całkowitego malowania paznokci, ponieważ uwielbiam złoty kolor i złote lakiery, lecz nigdzie nie mogę dostać takiego odcienia lakieru i niestety nie mam wyboru muszę się trochę namęczyć z tym cieniutkim pędzelkiem aby pomalować wszystkie pazurki.


Lakier na to może nie wygląda ale ma pojemność 8 ml, zazwyczaj wystarcza mi on na wykonanie od 5 do 6 razy pięknego manicure. Niestety pięknym manicure nie mogę się zbyt długo nacieszyć ze względu na to że jest w nim  praktycznie sam brokat i po trzech, czterech dniach zaczyna odpryskiwać na początku delikatnie że to nie przeszkadza ale gdy lakier dostanie ciepłej wody to strasznie schodzi z paznokcia i można go zrywać płatami. Co do zmywania to jest bardzo ciężko, ponieważ lakier jak nie choczy się o wacik to się do niego przykleja i to trochę wkurzające się staje i ja najczęściej zdrapuje go w wannie w ciepłej wodzie bo tak najlepiej się go pozbyć z paznokci. Pod spodem macie kilka zdjęć jak lakier prezentuje się na paznokciach.








A wy lubicie złote lakiery do paznokci? 
Jeśli tak to w komentarzach podajcie z jakich firm je najczęściej wybieracie?

14 komentarzy :

  1. Ładny jest ten lakier, ale nie lubię, kiedy lakier robi problemy podczas zmywania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, jak ciężko lakier się zmywa to rzadko go wybieram na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, po tytule myślałam że to liner do oczu i doznałam szoku gdy otworzyło mi na zdjęciu z paznokciami :D Kolor bardzo mi się podoba. Mam złoty z Essence, ale jest bardziej stonowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeden złoty lakier, ale nawet nie wiem skąd jest (kupowałam głównie z myślą o sylwestrze)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. One kojarzą mi się zawsze z sylwestrem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zupełnie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie świecidełka i zawsze robię je sobie na jakieś specjalne okazje typu właśnie sylwester:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę bardziej klasyczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny lakier, ale jednak z brokatowych wole srebrne ;)
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier na paznokciach prezentuje się super, ale chyba bym nie miała cierpliwości go zdrapywać...
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam i obserwuję, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda. Nie lubię lakierów z brokatem, bo bardzo ciężko go zmazac. Ale prezentuje się świetnie :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.