piątek, 12 sierpnia 2016

ISANA Balsam do rąk i paznokci ALOE VERA

Cześć dziewczyny, ostatnio jednym z moich ulubionych kremów i balsamów do rąk i paznokci stał się ISANA Balsam do rąk i paznokci ALOE VERA. Nie jest on taki super na 100%, ale nie można od niego za wiele ze względu na jego niską i często promocyjną cenę. Ja za swój zapłaciłam 3,99 zł, ale jak złapiecie go w promocji to zapłacicie za niego coś koło 3,59 zł. 


Balsam znajduje się w niewielkiej, wygodnej i poręcznej tubce o pojemności 100 ml. Ma delikatny i przyjazny zapach, jego konsystencja jest rzadka przez co balsam szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy na dłoniach. Świetnie nawilża skórę dłoni, ale nie jest on dla osób z bardzo suchymi dłońmi, ponieważ z tym już o wiele mniej sobie radzi. Niestety nie zauważyłam po dość długim używaniu balsamu żadnego działania na paznokciach. Balsam jest dostępny w każdym Rossmannie.


"+"
- niska cena
- dostępność 
- opakowanie
- delikatny zapach
- szybko się wchłania
- wystarcza na długo

"-"
- nie ma żadnego działania na paznokcie
- nie jest stworzony dla osób z suchą skórą



Od producenta:
ISANA balsam do rąk i paznokci ALOE VERA odżywia paznokcie i pielęgnuje podrażnioną skórę dłoni, sprawiając, że staje się ona miękka i elastyczna. Nawilżająca formuła zawierająca keratynę, alantoninę, witaminę E i glicerynę wzmacnia paznokcie i dostarcza skórze składników odżywczych. Krem łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.



7 komentarzy :

  1. Lubię produkty tej firmy, jednak tego kremu jeszcze nie testowałam. Aktualnie korzystam z ZIAJA Koziego mleka, oraz Garnier w czerwonej tubce - oba są świetne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to w ogóle z Isany to mało co mam ;) Może warto zakręcić się tam koło pułki z tymi produktami, bo żele mają fajne no i odżywka do włosów którą muszę mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt nie jest dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś ten krem, ale dawał bardzo znikome efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kremy do rąk to wybieram inne firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go dawno temu, ale już nie pamiętam działania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm, nigdy nie slyszalam o tym kremie ;3 z checia go przetestuje ;D
    obserwuje kochana i mam nadzieje na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.