poniedziałek, 8 sierpnia 2016

MAXFACTOR GLOSSFINITY vivacious lime

Hejka, w końcu przyszedł czas aby nadrobić ogromne straty na blogu, którego ostatnio zaniedbałam z powodu pobytu w szpitalu, ale to jest prywatna sprawa i nie zamierzam o tym pisać... 
Dzisiejszym bohaterem postu jest przecudny lakier, który ostatnio odkopałam sprzątając w szafce z moimi kosmetykami. Potem przez jakiś czas malowałam nim paznokcie kilka razy z rzędu, ponieważ nie mogłam oprzeć się temu kolorowi.


Lakier możecie kupić w Rossmannie i jak sprawdziłam w Internecie to kosztuje on nieco ponad 30złotych, no niestety jego cena nie jest zbytnio zachęcająca dla wszystkich no i dla mnie w sumie też. Ja go ogólne dostałam bo sama po sobie wiem że więcej niż 20 złotych za zwykły lakier do paznokci bym nie dała, ale ten stał się teraz moim ulubieńcem i za następny na pewno tyle dam.


Ja posiadam odcień numer 63 vivacious lime, jest to taki niespotykany odcień zielonego lakieru do paznokci. Mam jeszcze w planach zakup błękitnego i jasno różowego lakieru z tej firmy ale na razie się wstrzymuje bo liczę na to że mama mi niedługo jakiś sprezentuje na urodziny. 


Lakier znajduje się w dość dużej buteleczce o pojemności 11ml, ponieważ ja zazwyczaj kupuję lakiery o pojemności 7-8ml. Posiada on dość długi i średniej szerokości pędzelek, jego konsystencja jest dość rzadka i co mnie trochę zmartwiło bo myślałam że nie zapewni on idealnego krycia paznokci, ale tu mnie zdziwił i po dwóch cienkich warstwach lakier idealnie pokrywa płytkę paznokcia. Producent zapewnia że lakier powinien się trzymać na paznokciach przez 7dni u mnie to bywało różnie czasami po 5 albo 6 dniach zaczął odpryskiwać albo czasami po trzech dniach z nudów go sama zdrapywałam, mimo tego że nie wytrzymał u mnie ponad tygodnia to i tak jestem z niego bardzo zadowolona i z przyjemnością kupię następny. A dla tych których cena niezbyt satysfakcjonuje to można lakier dostać na przecenie -49% w Rossmannie.


"+"
- kolor, który jest tak cudny i zachwycający że tego nie da się opisać 
- trwałość 
- pojemność 



"-" 
- no niestety cena mogłaby być ciut niższa 
- trochę za długo schnie druga warstwa i trzeba uważać żeby nie dotknąć nigdzie 

7 komentarzy :

  1. Piękny lakier, lubię takie odcienie :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglada <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kolorek, ale nie wiem czy bym się w nim dobrze czuła no i ta cena

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek trochę nie dla mnie :) ale ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno Cię tu nie było kochana, ale najważniejsze aby wszystko u Ciebie było dobrze! :)
    Kolorek nie dla mnie, chociaż całkiem fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby już wszystko było dobrze :)
    A lakier ma niespotykany i niego intrygujący ale ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.