wtorek, 30 sierpnia 2016

Sierpniowe Denko

Witajcie kochane: ) dzisiaj w końcu znalazło się trochę czasu żeby coś dla Was napisać, ale niestety przepraszam Was za jakość zdjęć, ponieważ robiłam je jak było bardzo słonecznie i rolety były spuszczone i zdjęcia wyszły jakie wyszły a innych zrobić nie mogę, ponieważ jestem w szpitalu i nie mam jak.


W sumie denko miałam dodać za miesiąc, bo trochę mało mam pustych opakowań z racji tego że mnie w domu nie było a mamie zawadzały puste opakowania i część z nich wyrzuciła mi.


Soraya Balsam po opalaniu  

Jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków po opalaniu, balsam zawiera chłodzącą bryzę dzięki czemu skóra po opalaniu jak zostanie posmarowana to nie piecze tak bardzo, balsam nie podrażnienia skóry, nie szczypie gdy jest skóra zbyt opalona, dzięki niemu czerwona skóra szybciej zmienia się w piękną i długotrwałą opaleniznę.
Kupię ponownie 

ISANA Balsam do rąk i paznokci ALOE VERA

Jeden z moich ulubionych kremów i balsamów do rąk i paznokci, ma piękny zapach, świetnie nawilża dłonie, niestety nie radzi sobie ze zbyt suchymi dłońmi. 
Kupię ponownie 

Venille Kozie Mleko- odżywczy krem do ciała 

Ostatnio często gościł u mnie wśród moich balsamów do ciała, ma bardzo ładny zapach, świetnie się wchłania, dobrze radzi z moimi suchymi nogami.
Kupię ponownie 


Blend-a-med- Pasta do zębów 

Jejku co do pasty to nie wiem co o niej napisać po prostu ją lubię.
Kupię ponownie 

 Garnier Fructis COLOR RESIST 

Jeduna moja odżywka którą używam praktycznie non stop i mimo że czasami inną to i tak do niej wracam.
Kupię ponownie 



Carea Płatki kosmetyczne 
Dobrze sobie radzą ze zmywaniem makijażu, świetnie nadają się do zmywania paznokci , ponieważ prawie wcale się nie rozwarstwiają.
Kupię ponownie 

Rimmel STAY MATTE

Świetny puder, najbardziej uwielbiam go za to że świetnie kryje i nie wymaga poprawek.
Kupię ponownie 

Wibo Extreme Lashes

Fajny tusz, podobno jest pogrubiający ale u mnie ten efekt kiepsko wyglądał w sumie bardziej rzęsy po nim wyglądały gęstrze niż grubsze.
Może kupię ponownie 

Lovely WILL CAT EYE

Tusz w sumie jak inny, nie zauważyłam efektu wow, jedyne co mi się w nim podoba to to że ma fajną szczoteczkę, która idealnie wydłuża rzęsy przy kącikach oka.
Może kupię ponownie 


Blue Zmywacz do paznokci  

No niestety, za bardzo nie jestem z niego zadowona ze względu na zapach który zostawia niezbyt przyjemny dla mnie zapach no i jeszcze trafiłam na wadliwą butelkę, która fatalnie się zakręcała i non stop musiałam pamiętać żeby dobrze zakręcić aby mi nie wyparował.
Nie kupię ponownie 

Lovely Clasic- lakier do paznokci o wysokim połysku 

Co do tego lakieru to nie mam żadnych zastrzeżeń; cena w porządku, idealnie kryje, świetnie się zmywa no i kolor idealny.  
Kupię ponownie 




11 komentarzy :

  1. od dawna rozważam kupno tego kremu z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie umiem zdenkować lakieru do paznokci :P Zawsze połowa jeszcze zostaje i musi lecieć do kosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego tuszu z Lovely, mi się tworzy efekt panty po paru godzinach noszenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z płatków Carea oraz ich nowej wersji jestem bardzo zadowolona. Za to nie sprawdzają się u mnie kremy do rąk Isany.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam nic z soraya :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niewielkie denko, ale widać same praktyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płatki kosmetyczne rzeczywiście, warte ponownego kupienia :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne produkty :)
    może wspólna obserwacja? :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuje kochana:*
      na pewno bede czesciej :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.